CANTIK DI MATA, SEDAP DIRASA.....EFFA - 0193074603

By: mama nabilla

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  [2]  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 18-Nov-2008 23:57 Email | Share | | Bookmark
Tempahan dari Yuslina..

Ini pulak tempahan dari Yuslina untuk sepupunya yang bertunang 9 November lepas. Sambut hari lahir sekali gamaknya..



Tuesday, 18-Nov-2008 00:12 Email | Share | | Bookmark
Tempahan dari Hafilah..

Terlalu malas untuk upload gambar. Internet pun sama malas dengan aku gamaknya.
Tengok je la gambar2 di bawah..edisi terlewat..
Fondant dan cupcakes untuk majlis perkahwinan kakak Hafilah dari Parlimen. Mulanya aku ingat Hafilah yang nak kawin..rupanya bukan..kekeke..




Tuesday, 4-Nov-2008 03:06 Email | Share | | Bookmark
BUKA TEMPAHAN DI HUJUNG MINGGU SAHAJA..

Saya mengambil keputusan berehat seketika kerana bakal menyambut kehadiran orang baru dalam keluarga kami. Kali ni saya mengalami sedikit alahan. Maklumlah jarak antara kakak dan adik ini terlalu jauh saya perlu berhati-hati di peringkat awal ini. Dalam tempoh ini masih ada yang bertanya dan ingin membuat tempahan. Sukacita dimaklumkan sekarang saya mengambil tempahan di hujung minggu sahaja memandangkan dalam keadaan sebegini saya memerlukan rehat secukupnya.
Berikut antara tempahan yang diterima dalam tempoh rehat saya..hihi..

Tempahan dari Kak Ervi, Hospital Selayang untuk bonda dan adindanya.

Tempahan dari Aris di Sydney untuk isterinya di Kuala Lumpur.


Tempahan dari jiran depan rumah untuk anaknya Irdina.



Wednesday, 8-Oct-2008 00:06 Email | Share | | Bookmark
BEREHAT SEKETIKA..

Ingin dimaklumkan di sini bahawa oven memoridaunpisang akan berehat seketika sehingga dimaklumkan kelak. Take care semua!


Tuesday, 7-Oct-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
WHAT I DID LAST RAYA....

Gambar2 kek sebelum raya ari tu. Ada yang sempat ambik ada yang tak sempat. Maklumlah bila badan dah penat tak excited langsung nak ambik gambar..hehe..
sabar ye..tengah upload gambar..

Cupcakes ditempah Ardee di Hanoi untuk family di Wangsa Maju.


Untuk majlis pertunangan Sazai di Jerantut. Selamat menempuh alam baru!

Ditempah Puan Noraini dari Putrajaya untuk majlis pertunangan anaknya Dr. Mashitah.



[<<  <  1  [2]  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net