CANTIK DI MATA, SEDAP DIRASA.....EFFA - 0193074603

By: mama nabilla

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Sunday, 28-Sep-2008 01:37 Email | Share | | Bookmark
Happy Birthday Ney2


Choc cheese cake ditempah rakan sekerja, Ah Hong untuk isteri tersayang.


Friday, 26-Sep-2008 00:00 Email | Share | | Bookmark
TEMPAHAN BISKUT DAN KEK UNTUK HARI RAYA ..

Bahang hari raya dah mula terasa kan. Lagi-lagi bila tengok biskut-biskut yang pastinya menggamit memori hari raya. Tempahan mula dibuka sekarang hingga hari raya ini. Sila hubungi Effa di talian 019-3074603 untuk tempahan.

STRAWBERRY TART
50 pcs = RM25.00
**diperbaharui dengan rasa strawberry dan butter tulen serta jem strawberry yang lazat

PINEAPPLE TART
50 pcs = RM22.00
**diadun dengan mentega tulen dan jem nenas


LAZAROS SWEETHEART
50 pcs = RM22.00
**rangup dengan kisaran cocoa crunch, oat dan coklat chip dan lelehan coklat lazat

PANDAN ALMOND
52 pcs = RM18.00
**rangup dengan kisaran badam dan rasa pandan


ALMOND LONDON
50 pcs = RM22.00
**diadun rangup dengan bahan-bahan terpilih dan badam dan topping coklat yang hebat

CHOC MOIST CAKE
1kg++ = RM35.00 ONLY!


PANDAN MARBLE BUTTER CAKE
1kg++ = RM30.00 ONLY!




Thursday, 11-Sep-2008 23:57 Email | Share | | Bookmark
7th Birthday Adlan

Cupcakes dengan karakter kartun ni ditempah oleh Puan Nurul dari Bank Negara. Ulangtahun ke 7 anak lelakinya Adlan. Diselitkan juga nama adiknya Azzahra untuk mengambil hatinya. Karakter spiderman yang tak berapa nak menjadi tu ku selitkan dengan kartun powerpuff girl yang sememangnya menjadi pujaan anak perempuan masa kini. Tukang komen kartun2 aku tu adalah Nabilla...ada sahaja yang dikomennya...bila besar sket nanti siap la..aku suruh dia jer lukis..kekekek...
*** Aku memang tak pandai melukis nih..tapi cuba sahaja apa yang terdaya. Moga Puan Nurul puas hati.


Wednesday, 10-Sep-2008 07:10 Email | Share | | Bookmark
1st Birthday Wafeeq

Choc moist cake dengan karakter kartun mickey mouse n friends ni ditempah Suriana untuk anaknya Wafeeq yang genap setahun hari ni. Moga cepat besar..jadi anak yang soleh..happy besday Waqeef!


Tuesday, 9-Sep-2008 06:33 Email | Share | | Bookmark
Cupcakes untuk yang tersayang..

Cupcakes ni ditempah oleh Dzukhairy untuk tunang tersayang Rosnita. Sambut kepulangan tunangnya di KLIA yang outstation ke Medan. Wah, romantisnya jejaka itu...siap bawak bunga ngan cuppies untuk tunangnya. Pilih kaler biru n coklat. Tapi terlebih sudah..pekat sket kaler tu..nak pudarkan buttercream pulak dah abis. Seronok dapat gembirakan yang tersayang. Siap ku masukkan dalam bekas dan dihias reben..tapi nak ambik gambar bateri abis..sori ye..hihi..


[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net