Want your
own Fotopage?








 
CANTIK DI MATA, SEDAP DIRASA.....EFFA - 0193074603

By: mama nabilla

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 5-Dec-2007 03:59 Email | Share | Bookmark
Laman Rumah Ku...

Suka tengok umah cantik, lawa, kemas. Tapi kadang2 tak ada masa langsung nak kemas rumah. Bila ada peluang make over rumah...ha...almari yang berat pun aku ubah jer sorang...tolak jer. Bila mood tu datang tak kira penat, tak kira waktu.

Ini para-para yang dibuat khas oleh suamiku. Modal kecik...beli besi L tu..pastu kutip jer kayu2 terbuang kat tempat sampah tu.

Ini pulak kaki meja lama yang mmg dah lama tersimpan. Aku letakkan pasu2 tanam daun kesum, daun pandan, halia, kunyit kat situ. (masa gambar diambil daun pandan tak der kat situ)

Ini pulak gambaran keseluruhan tempat tu. Kadang sempat siram..kadang tidak..hehe

Ini pulak gambar pasu bunga dalam umah yang aku keluarkan ke depan..serabut ngan habuk..dah malas nak bela bunga plastik. Sebelah tu akuarium yang turut sama jadi mangsa. Negro atas umah aku penah tanya...tapi belum nak let go lar ..boleh gak aku letak kaktus yang idup segan mati tak mau tu..hehhehe..

Ini pulak gambar dlm umah. Skg lagi sempit ngan oven lagi. Dah tak tau nak kemas lagi dah. Pasrah jer lah..hehehe


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2008.

ns4008229.ip-198-27-68.net