CANTIK DI MATA, SEDAP DIRASA.....EFFA - 0193074603

By: mama nabilla

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 1-Jun-2008 18:12 Email | Share | Bookmark
Sekitar majlis perkahwinan Jan dan Ain




Sempat gak aku buat sebiji kek untuk sepupu hubby yang bernama Jan itu. Dua-dua cikgu sekolah. Jan tu dah terlebih usia tapi tetap menten kan..hihi. Tak banyak gambar aku ambik sebab kamera kehabisan bateri. Malam sebelum kenduri tu, MIL, aku dan kakak2 ipar gotong royong siapkan meja dan bilik pengantin. Hari kenduri pulak siapkan hidangan untuk meja pengantin. Konsep bidan terjun dan sekadar apa yang ada. Dorang tak der plan nak buat hidangan yang ala-ala pengantin. Walaupun tak masak semuanya tapi kami sediakan hiasan makanan tersebut seadanya bagi memeriahkan lagi majlis Jan. Kesian Jan..tak der orang nak siapkan. Maklumlah semua orang tua2 kat kampung tu kan. Dia jugak ke hulu ke hilir pasang papan tanda ke rumah pengantin. Selamat pengantin baru buat Jan dan Ain.


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net