CANTIK DI MATA, SEDAP DIRASA.....EFFA - 0193074603


My name: mama nabilla
My Fotopage: http://memoridaunpisang.fotopages.com/
About me: Lilypie Expecting a baby Ticker
From: Malaysia
Camera:
Not specified
Other:
Friends:
hanie liza
Latest entry:JAGUNG KUKUS
Salam buat adik-adik sekelian.. kakliza ni memang sukaaaaa benar dengan jagung.. pantang nampak ada jualan jagung memang beli punya.. dan sungguh tak sangka rupanya cucu perempuan kakliza pun hantu jagung.. baru-baru ini kakliza beli jagung kat pasar malam.. tetapi oleh kerana agak sibuk ..asik bertangguh jer.. .so satu malam tu kakliza terajin nak perisikan butir jagung [bukan hiris macam dalam gambar] untuk buat bubur keesokkannya.. tapi oleh kerana teringin nak makan jagung kukus denga... View this Fotopage entry
raqin rafiqyn
Latest entry:Birthday Cake
View this Fotopage entry
Cake and Cupcake Specialist
Latest entry:KELAS CYBERCAKES DI BUKA
Assalamualaikum..semua... Lama kita tdak berjumpa di sini.. Inilah bahananya facebook...sampai lupa..daratan..hehhe .Saya telah membuka kelas membuat kek dan mendeco bagi sesiapa saja yang berminat sila email to pembuatkekcyber@yahoo.com atau masuk ke facebook saya Nina Cyberpasteles..HARAP MAKLUM. KELAS DIBERI NAMA CERIA BERSAMA CYBERCAKES...DAFTAR SEKARANG.. View this Fotopage entry
Miss Creativecake
Latest entry:SELAMAT MENYAMBUT MA'AL HIJRAH 1431H...........
Assalammu'alaikum waramatuhllahi wabarakahtu Kepada Semua Yang Dirahmati Allah ” Sempena Ma’al Hijrah 1431H, marilah kita bersama-sama momohon kepada Allah agar umur kita, amal ibadat kita, rezeki kita, hidup dan mati kita sentiasa dalam peliharaan-NYA dan memohon agar kita dijadikan sebagai insan yang bertaqwa dan soleh. Amin.” Doa Akhir Tahun Doa Akhir Tahun dibaca 3 kali pada akhir waktu ‘Asar atau sebelum masuk waktu Maghrib pada akhir bulan Zulhijjah. Sesiapa yang membaca doa ini... View this Fotopage entry
amaruszati noor rahim
Latest entry:PINDAH KE GALERI
salam. saya telah berpindah ke galeri. untuk perkembangan lanjut tentang produk, aktiviti, tutorial, kelas, sila klik http://zatidhati.blogspot.com. terimakasih View this Fotopage entry

© Pidgin Technologies Ltd. 2016